Páginas

17 maio 2015

Review: Circle Lens ST Choco (From KLensPop)

~English~

Hi everybody! Today I'm reviewing the lenses ST Choco from Klenspop \O/

It was sent on February 16th and arrived on 3rd of March! That was so fast!

So... Let start the review
 
Lenses: ST Choco
Base curve: 8.6
Diameter: 14mm
1 year lenses
 
Color: 4/5 It's more like a chocolate brown and they look so natural! We can only see the real color if we look close to them. I liked it but as I prefer light colors, I rate only 4 out of 5
 
Comfort: 5/5 They weren't that comfortable during 6 hours of use, but it didn't bothered me as hell to make me wanna take them of hahaha 

Size: 3/5 I always liked the 14mm ones but I like those with powerful colors so it makes a fantastic effect, however as these are brown, we cannot really notice that we are with them...

My opinion: These are really natural lenses hahaha They are awesome if you wanna go out with them, however it doesn't fit with those makeups that I usually do haha xD I like natural lenses but these weren't as I expected cuz they are so small and in the color of my eyes.

Thanks for reading my review and thank you Klenspop for this sponsor.


~Português~

Olá! Hoje vou fazer um review das Circle Lens ST Choco que ganhei da KlensPop \O/ 

Elas foram enviadas em 16/02/2015 eu recebi dia 03/03/2015. Demorou 15 dias exatos e fiquei impressionada pois foi muito rápido! 

Enfim, vamos ao review...

Nome das lentes: ST Choco
Base curva: 8.6
Diâmetro: 14mm
Validade: 1 ano
 
Cor: 4/5 A cor da lente é Chocolate e elas são super naturais! Só daria para notar a cor vendo de perto, eu até gostei mas eu prefiro tons mais claros por isso darei 4/5

Conforto: 4/5 As lentes me incomodaram um pouco durante 6 horas de uso, mas não chegou a ser um incomodo a ponto de arder os olhos 

Tamanho: 3/5 eu sempre gostei de lentes de 14mm porém, gosto de lentes mais coloridas assim fica um efeito bem legal mas como essa lente é de chocolate ela fica super natural e dá até a impressão de que não estou de lentes 

Opinião Pessoal: As lentes são bem naturais hahaha eu achei elas ótimas para usar para sair no dia a dia porém elas não combinariam muito com as maquiagens mais extravagantes que as vezes eu faço haha xD eu gosto bastante de lentes naturais mas esta deixou a desejar um pouco por ser pequena e quase da cor do meu olho.

Obrigada por lerem o meu review e obrigada a KLensPop por ter me patrocinado essas lentes <3

~Photos~





   

*Thanks to Luana Yukie to translate my review XD







Um comentário:

Lolivlet Victorique disse...

Mas essa lente é lind *-*
Pena que tem o incomodo que você falou :T
fazer o q neah ^^
http://diariodelolivlet.blogspot.com/